Wednesday, May 5, 2010

Surat Ooo Surat!

Arini aku merajuk dengan peti surat.
Aku nampak ada surat kat dalam.
Tapi aku tak amik pun.
Yela, kalau aku amik pun, bukannya surat aku.
Surat Big Boss dgn Small Boss jek.
Asyik-asyik surat diorang.
Asyik-asyik surat diorang.
Eerrrgghh!
Aku nak hantar adik aku gi skolah agama,
ada surat dlm peti tu.
Bia.
Bia die.
Malas nak amik.
Balik, aku tengok je lagi.
Bia.
Nak Amik adik aku balik skola plak
Tengok lagi
Emph, Bia.
Balik, bia lagi.
Hantar adik g skola kebangsaan n balik
Bia dan bia lagi.
Sampai la langit da berderam-derum
Hari nak ujan
Aku pun amik la surat tu
Ada 3 tu
Kang basah lak
T Big Boss dgn Small Boss mara aku

Aku pun amik.
Surat tu berlipat.
Ergh...
Kalau aku yang dapat surat takpe gak.
Aku bukak.
Eh, Adibah binti Mohd Roslan?
Nama aku tuh.
Waaa..Aku dapat surat la...
Hehehe
Aku tgk lagi 2
Adibah binti Mohd Roslan jugak?
Erk!! Asal byk sgt surat aku dpt arini?
Private n confidential lak tuh
Bil ke? Apa yg byk sgt?
Aku tak pakai credit card
Aku pakai broadband jek
Surat saman?
Aku takde wat salah...

Aku ponn mengecheck laa
One-by-one
Bil broadband dgn Cimb rupenye...
Penyata akaun je kot...
Ingatkn kene saman tadi...
Hahaha

Tu laa Diba...nak sangat surat...
Kih kih kih...

No comments:

Post a Comment