Saturday, December 25, 2010

selamat tahun baru semua!!!

uwaaahhhh~~~~
tahun 2010 dah nak abes da....
cepat betul mase berlalu kan..
anak2 orang yang aku jarang jumpe, sumenye da besar...
sdare2 aku, zuriat mereka dah bertambah...
ade yang dah kawen...
adik aku yang aush da nk masuk drjh 4
nona pulak nak spm
huwaaa...
cepatnye mereka membesar..




aku pulak?
still same cm bpe thun lepas
menuntut ilmu biologi smpaila skrg
berada di rantau dan jauh dari family
tapi takpe, aku suke, huhuhu
berada di rantau
buatkan aku rasa
betapa bertuahnye aku
sebab dapat merasa gaya hidup yang berbeza
mule2 tu nak sesuaikan diri memang la susa
dah lame2 tu, hahaha
aku rase tmpt tu mcm aku pulak yg punye
*over betol*




dpt jumpe ramai kawan *ngeee*
ramai balak *auwww*
banyak pengalaman *syukur*
banyak juge dugaan, heeee

nak masuk tahun baru
sem baru
subjek baru
dugaan baru
hahaha

well, i welcome the new year
i welcome the new sem
i welcome the new adventure
i hope, i won't repeat the same fault again
hope i'll be better than yesterday
hope i'll be more spirited than yesterday

ape azam baru aku?
hahaha
azam aku...emm...
biarlah rahsia~~~
wakAkaka
biarlah aku je yang tau ape azam aku
sebab aku tak mampu nak psg azam tggi2 cam org laen
aku ni manusia biase je
takde harte
takde rupe sgt
takde bakat hebat mane pun
takdela tinggi
hahaha
so, biarlah aku rahsiakan je azam aku yang sederhana ni
hohoho

kepada sesiapa yang kenal aku
aku nak hulurkan tangan
dan mohon kemaafan
andai aku pernah buat dosa dengan korang
tersakitkan hati ke
tersinggung perasaan ke
mungkir janji ke
rase aku cam khianat korang ke
aku minta maaf ea..
sebab aku tau aku jahat



aku minta maaf
sebab aku tau hidup ni makin singkat

aku tak tau bile last aku akan jumpe korang
tapi aku akan sentiase igt camne kite mule2 jumpe dulu

aku mungkin tak tau bile aku akan last bertegur dgn korang
tapi aku akan sentiase igt pbualan pertame kite dulu

aku mungkin tak tau bile last kite akan jln same2
tapi aku akn sentiase igt 1st time kite together2

aku mungkin tak tau ape perkare terakhir aku akn ckp kat korg
tapi aku sentiase igt ape yg korang ckp kat aku 1st time dulu

aku mungkin tak tau sape korang ni mse dulu
tapi skrg, aku akn sentiase syg korang wlupun aku pergi dulu... ;)



ape yg kite dpt, kite kongsi
kite rase same2
kite buat same2
kite enjoy same2
kite wat keje gile same2
kite ketawe same2
kite nanges same2
bahu awak bahu saye juge
bahu saye, bahu awk juge, smpi bile2...

harapan saya tak tinggi
*sebab sy pun rendah je*
saya cume harap
korang sentiase dapat apa yang terbaek utk korang

saye sentiase maapkan sume orang
insyaAllah saye cube lembutkn hati sy yang keras ni utk maapkan sape2 jew
sebab saye sendiri inginkan kemaafan
tak mengapalah kalau awk benci saye
sebab saya sentiase syg awk
tak mengapalah awk tak ingat saye
dpt tgk awk dari jauh pun saye da cukup gembire
tak mengapelah awk tak bercakap dengan saye
tgk awk bercakap dgn org lain pun da wat saye senyum
sekurang2nye saya tau awk masih lagi bole bercakap...

buat kawan-kawan lame
maaf ek kalau da lame tak tegur
aku segan weh..
aku tau aku da tak same cam dulu
jadi, tak perlu la compare kan aku yg dulu dan skrg
people changes, rite?
walau pape pon, aku sentiase igt kat korg
cume nak tegur je malu
korg tau kan diba or adib ni segan nk tegur org?

huhuhu....

saye nak minta maaf skali lagi...
sebab saye tau sy tak baek...
belum tentu kite leh jumpe pas abes bljr nnti
kot2 saye da pegi obersiii...wakaka
*prasan betol, tp berharap jua*
saye tak kesah da ape org nak wat kat saye
sy penah wat org..
skrg, turn org pulak wat sy...
takpe..saye tak kesahh..kire adil la tu kan?

ha korang? bljr leklok..
jgn sesiakn mase depan korang yg da cerah tu
gagal skali tak bermakne gagal slamenye
~~~aku sentiase sayang korang~~~

selamat tahun baru semua!!!


No comments:

Post a Comment