Wednesday, February 2, 2011

Cahaya Mata~~ oh Cahaya Mata~~~

hawwwww...tibe2 aku teringat seorang insan tatkala aku tengah menilik2 fesbuk aku... dulu dia ada, tapi sekarang mana tah dye pegi.. gilang dari fesbuk tuh... tapi takpela, biarla saye cte serba sedikit sal kawan sy yang dah menghilangkn diri nih...

dia dikenali dgn feymes nye dgn name Cahaya Mata... nape ye? sebab mate dia besaa kowt..hahha! tapi, mata dye mmg besa pon... ngantuk ke, penat ke, saiz mate dye tetap same. nape ek? cane bole jd gtu ek? huha huha... saya tatau laa..kne tny cik cahaya mata jugak..

dye ni senget. sengong pun ye jugak. hahaha!! aku rase, dulu dye jadi cucu aku (sebab dye panggil aku nenek). lepastu dye jadi madu aku (sbb kitorang berebut insan yang same, senget!). pasni dye jadi ape pulak? mak tiri aku? no way!!! sah2 dye akan jadi mak tiri yg kejam giler... wawawawa!!!

cahaya mata ni kan, phototropism.... hahaha! nak tau nape? klu kat dlm bilik tu, asal dye dgr lagu je, masti dye tak dgt org pggl dye. so, utk menarik perhatian dye, kitorang akan lip lap kan lampu meja sekali dua. pastu, gerenti dye akan pandang...haaaa... hahahaha...jgn mare cik cahaya mata..kui3... phototropism..photostat..photosintesis...hahaha! merepek dah aku..

yang aku tak puas aty dgn cik cahaya mata ni, dia da pandai melawan ye skrg nih. haishh. ade je yg dye nak cakap kalau org usik dye. aku panggil dye A.W.A.K (angkatan wanita keding), tibe2 dye bg aku nme gak. *angkatan wanita ketot. aku panggil dye A.W.A.T (angkatan wanita tulang, sbb dye kurus) tbe2 aku dpt lg byk name kowttt *angkatan wanita terkehel *angkatan wanita terpendek *angkatan wanita tersenget... omaigod...aku dah tak kuasa nak melayan. makin byk plak title aku...

tapikan, haritu kan... cik cahaya mata nanges... dye igt, sy marah kat dye... patot la dye senyap je tak tegur... aku pulak igt yg dye tgh bad mood, tu yg aku tak ckp sgt dgn dye, takut..huhuhu... sumenye krane status kat fb.. last2, bile dah tau cte sebenar, aiyaaa... bantai gelak satu bilik pukul 1pagi tuh.. hahahaha!! cahaya mata, hanya kite dan rerumet kite je yg tau kan? waawawa....

yang aku paling suke, cik cahaya mata ni gile2 aww... pernah kitorang maen lari2 spjg jln bewak tanpa segan silu..hahaha..maen kejar2 satu umah...bergasak berebut selimut aku yg wangi tuh kat ats katil...ape aje keje giler yg kitorang tak wat? tarian lolong..*merepek tol, hahaha* cahaya mata salu bercita2 nak lompat palang kat fst, tp smpi skrg dye tak wat sebb dye segan walaupun dye yakin yg dye bole wat.huhuhu.. yang palin2 dye suke ialah takutkn aku dgn urat tgn dye yg bergerak2. harusss aku branikn dri pasni spy aku tak dibuli oleh dye..hahaha!!klu part posing amik gmbr, aku dgn dye laa yg akan jd model tersenget dgn muke herot pipi kembong.wakakaka!!!



hahaha! pose pipi kembong daripada kami!!!



kitorang keluarga bahagia taw!kui3~

tgk la tu...khusyuk giler dgn enset...wawawa~~


sebelum cuti aritu, cahaya mata ada lagi. bile start je cuti, cahaya mata da takde daa.. yg ade cume Ain Zainon jek..nape ek? ain, kalau awak jumpe Cahaya Mata, awk bgtau ea kat dye yg saye rindu kat dye...huuhuhu..

Ain Zainon, tolong bgtau kat Cik Cahaya Mata, yg saye rindu kat sgt3!!!!

1 comment:

  1. he7,,
    barulah ku tahu cerita nye..
    ingatkan ilang bebetol tadik..ho7,

    ReplyDelete