Tuesday, December 21, 2010

It Hurts When I Missed You...

tau tak ape saat yang paling touching skali?

bila kita imbas semula semua memori kita dgn orang2 yang... dah tak hadir dlm hidup kita... meskipun dia sebenarnye wujud je...

bila aku tengok semua gambar aku, semua perasaan ada. kelakar, rase cam tak betol, rase cam rindu sangat... dan yang paling penting, rase macam nak ulang je sume tu...

persoalannya...

Bila?

...............................................................

aku tak ada jwpn utk tu.

dan itulah saat yang paling sedih dan sebak .

air mata bergenang.

ingat tak saat2 kite buat lab tu macam kite punye? camne kite enjoy sakan dalam lab dengan kamera?

ingat tak saat2 kite melahar kat McD n KFC n Pizza Hut, kite pesan macam2 mknn dan share together, atau kite pesan makanan yg same?

ingat lagi tak camne kite ketawe gegak gempita dan buat tempat tu macam kite punye?

ingat tak kite kuar sama2 mlm2, kite jalan2 n enjoy sakan?

ingat tak camne kite wat keje gile kite dulu?

ingat lagi tak camne kite menari dgn berianye mengikut video yg paling lawak kite penah tonton?

ingat lagi tak camne kite maen kejar2, tak kire la dalam umah atau dlm kelas atau sekitar kampus?

ingat lagi tak camne kite bergelut semata2 krane selimut saye?

ingat lagi saat2 kite mandi manda kat lata same2?

saya ingat semua tu.
dan saya amat merindukannya.
mungkin sebahagian besar daripada apa yang terjadi adalah salah saya.
it's okay, I admit it.
u can put the blame on me.
but i'm really sorry.
i never meant anything.
maybe i was too angry.
i know it was my fault.

i missed all of you.
the time we spent together.
the memories we created together.
the day we knowing each other.
the day we getting closed to each other.
nobody could replace all of you.
because nobody are the same wif all of you...

No comments:

Post a Comment