Tuesday, February 14, 2012

tak habis-habis berangan

aiyooo...... tau tak? saya tak tau nak wat ape... hahaha *kelakarnye T.T
dengan lab tebako, pastu takle wat fyp luar waktu pejabat
oh, this is owseeemmmmm~~~

takpela, saya suke dapat cuti rasmi jumaat sabtu. T.T
 hahaha nak tau tak?
dalam pada kesempitan wang dan kocek ni, masih sempat lagi haku menyambar barangan2 yang aku sesaje gedik nak beli
seperti pensel warna, stationary, dan yang paling best......

UKULELE!!


 hak3..ni kalau mak aku tau nih... mau dia hambat aku dari johor ke terengganu malah ke korea sekali pun
dengan duit tggal seratus, aku beli ukulele yg harga asalnye rm300 lebih, pastu dapat 50% discount, jadik rm175
ukulele aku pelik wehh. buncit kat belakang. bukannye rata cam  gitar, tapi takpela. sape tak suke mende pelik kan? haw haw haw~~~

tulah mak....i mintak gitar je dulu...sebabkan mak kata aku hanya bole beli gitar pas abis belajar, maka aku telah pun membuat sedikit research tentang gitar yang aku nak. serta sedikit demand terhadap mak hahaha *tak gune punye anak

pertama -----> aku nak gitar akustik yang lebih sedap. tapi yang ni optional la. sebab aku da ada gitar kapok murahan satu. so aku bole tangguh dulu la nak bali gitar akustik baru ni

gitar lama aku cmnila. wane biru

 i nak gitar cmni. slim body
amekaw nak fender trusss

kedua-----> aku nak gitar elektrik. hari aku da try satu gitar elektrik ni beb. perghhhh memang masyukkk ar bunyik dia... aku da deal baik punye dengan uncle tu. member2 aku pun da eksaited da aku nak beli gitar ni. mak pun kate okey jek. tapi gune duit savings aku senirik la *no hal!! sekalinye, hampeh. tak jadi beli. dan aku malas ye nak cakap kenapa. yang aku tau aku sedih. sob3

okey...salah satu dpd yg kat ats ni...both pun takpe....

fender squier pun menarikkk


ketiga----> aku suke gitar bass walaupun aku hampir sama tinggi dengan gitar bass tu. hahahah. aku suke sebab tone dia rendah. dan bile sekali sekali goreng gune tone yang tinggi sikit, bunyinye sangat lazat lagi menyelerekan..nyam3 hahahaha

wink3 byk sgt kaler rambang mata jadinye..yg penting...fender jazz bass!

yaaa...itu dia demand aku..kalau aku nak demand lagi ,memang banyak laa kann...
ye...senarai demand aku....

1---> set dram. haaaa ko mampu? kalau aku beli, alamatnye bapak aku letak ats bumbung sebab bilik aku dah penuh dengan gitar. hahahaha. tak pun dia letak kat kebun dia. kebun kan luas? T.T tak dapat dram yang real, dram elektrik pun oke what? lagi best! leh adjust bunyik ikut suke. pastu klu takde karen, langsung takle main kann hahaha



2---> keyboard. nak  piano tak mampu. lagi satu cam beso sangat. habis dapur mak aku kalau aku mintak dia piano.alamatnye dia potong bawang cincang ayam atas piano tu la kot. >.<




3---> biola a.k.a violin klu korang tak tau hahaha. aku sangat-sangat tertarik dengan bunyi mendayu violin.tapi nak beli stick violin tu pun aku tak mampu. apatah lagi violin. kem salammmmm~~

untunglaaa ada violin berderett

yg ni unik
tradisional unik

amacam? terer tak taste aku? haaa... kalau bapak aku yang landlord tu  pun tak mampu nak belikan aku, lagikan aku tak tak keje lagi ni ha. hahaha. takpe2, aku nak mintak hadiah hantaran kat bakal suami aku bende2 ni lah. kalau takde pun, bagi studio satu pun cukuplah. haaaa... amacam??

No comments:

Post a Comment